Slon

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 181 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Slon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slon koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slon koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slon koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slon koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
183 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je legrační. Je velký. Má rád nepořádek. Je to SLON! A vždycky má dost času na hraní. Příběh kluka a jeho imaginárního kamaráda. Petr Horáček je výtvarník a autor velmi úspěšné série dětských knih. Jeho knihy byly přeloženy do několika jazyků a vyhrály řadu mezinárodních cen. Žije a pracuje ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slon je 192 Kč

Výběr knih autora Petr Horáček

Zobrazit všechny knihy autora Petr Horáček
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.