Motýlek motýl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Motýlek motýl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Motýlek motýl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Motýlek motýl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Motýlek motýl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Motýlek motýl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Motýlek motýl koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Motýlek motýl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lucinčina zahrada je plná barevných tvorů, kteří bzučí, ševelí a poletují. Ale kde se schovává ten, kterého má ze všech nejraději? Nádherný, pestrobarevný motýl? Krásná kniha, ze které na konci vyletí opravdický motýl. Tedy, skoro. Ale úžas malých (i velkých) čtenářů je i tak zajištěn.Petr…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Motýlek motýl je 221 Kč

Výběr knih autora Petr Horáček

Zobrazit všechny knihy autora Petr Horáček
Výběr knih vydavatele PORTÁL, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PORTÁL, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.