Slovní úlohy pro 4. ročník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 80 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slovní úlohy pro 4. ročník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Naše nová edice Procvičování – Slovní úlohy je perfektním pomocníkem pro každého žáka prvního stupně základní školy. Titul Slovní úlohy pro 4. ročník procvičuje veškerou látku probíranou v hodinách matematiky ve 4. třídě základních škol. V této cvičebnici si mohou žáci zopakovat sčítání a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Petr Šulc

Zobrazit všechny knihy autora Petr Šulc
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.