Procvičování Slovní úlohy pro 3. ročník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 82 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Procvičování Slovní úlohy pro 3. ročník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
82 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Procvičování Slovní úlohy pro 3. ročník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
85 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Procvičování Slovní úlohy pro 3. ročník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
85 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Procvičování Slovní úlohy pro 3. ročník koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
73 Kč
Není skladem

Krátký popis
Naše nová edice Procvičování - Slovní úlohy představuje další řadu cvičebnic, jejichž cílem je pomoci žákům prvního stupně ZŠ procvičit a upevnit si znalosti nabyté ve škole. Je určena žákům 2. - 5. třídy, kteří si potřebují zopakovat látku probíranou v hodinách matematiky nebo hlouběji…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Procvičování Slovní úlohy pro 3. ročník je 81 Kč

Výběr knih autora Petr Šulc

Zobrazit všechny knihy autora Petr Šulc
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.