Slunečná

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 36 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slunečná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
36 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slunečná koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
37 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slunečná koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
39 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slunečná koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
32 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přeneste se zpět na váš oblíbený statekse sympatickými hrdiny a užijte si jejich životní příhody tentokrát v knižní podobě.Za vznikem knížky stojí stejní tvůrci, kteří seriálovému formátu vtiskli nezaměnitelnou atmosféru a dokázali si získat více než milion věrných diváků.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slunečná je 63 Kč

Výběr knih autora René Decastelo

Zobrazit všechny knihy autora René Decastelo
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.