Slyšet Boha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 185 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slyšet Boha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Slyšet Boha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slyšet Boha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Není skladem

Krátký popis
V této knize se dovíte, jak začít slyšet Boží hlas, jak rozvíjet svůj prorocký dar a skrze něj jednat. Opravdová prorocká služba závisí na poskytování lásky lidem, aby se mohli stát takovými, jakými je chce mít Bůh. Tato služba přináší naději a ukazuje lidem cestu. Jak moudře používat prorocký…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slyšet Boha je 226 Kč

Výběr knih autora Reinhard Hirtler

Zobrazit všechny knihy autora Reinhard Hirtler
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.