Smart Casual

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 886 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Smart Casual koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smart Casual koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
941 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Smart Casual koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
791 Kč
Není skladem

Krátký popis
Naučte se mnohem lépe oblékat a vypadat. Toto je kniha o oděvech mužů. Nabitá informacemi o oblékání, doplňcích a obuvi, plná tipů a praktických návodů, jak oblečení moudře pořizovat a užívat. První kniha o mužských oděvech a souvislostech, která vznikla v česko-slovenském prostoru. Kniha pro…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Smart Casual je 872 Kč

Výběr knih autora Daniel Šmíd

Zobrazit všechny knihy autora Daniel Šmíd
Výběr knih vydavatele Backstage Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Backstage Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.