Smršť (český jazyk)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Smršť (český jazyk) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smršť (český jazyk) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smršť (český jazyk) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smršť (český jazyk) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Smršť (český jazyk) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smršť (český jazyk) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Noční jízda autem, okolo jen tma a liduprázdná pustina. A za tebou se žene vražedný, děsivý přízrak stařeny v pohřebních šatech, který je blíž, kdykoli zastavíš. Stačí chvíle, a máš ji zase v patách. Fenomén halného větru je v Polsku dobře známý a zdokumentovaný. Když fouká, stoupá počet…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Smršť (český jazyk) je 236 Kč

Výběr knih autora Jozef Karika

Zobrazit všechny knihy autora Jozef Karika
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.