Snoubenec mé sestry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Snoubenec mé sestry koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Snoubenec mé sestry koupíte na Albatros
Albatros
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Snoubenec mé sestry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Není skladem

Snoubenec mé sestry koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Snoubenec mé sestry - Anderson Rachael. Prudence Giffordová odjakživa věděla, že je domluvený sňatek její starší sestry Sophie se synem souseda, lordem Knavem. Ale jako budoucí spisovatelka romantických příběhů vždycky tvrdila, že by se lidé měli brát pouze z velké lásky. Proto se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Snoubenec mé sestry je 240 Kč

Výběr knih autora Rachael Anderson

Zobrazit všechny knihy autora Rachael Anderson
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.