Pět polibků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pět polibků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pět polibků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pět polibků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pět polibků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pět polibků koupíte na Albatros
Albatros
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pět polibků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pět polibků koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Pět polibků - Anderson Rachael. První polibek zničí celý její svět. Druhý ji zneklidní. Třetí vyvede z rovnováhy. Čtvrtý jí zamotá hlavu. A pátý, ach, pátý… Když se slečna Sarah Meachamová hned na prvním plese přesvědčí o nevěře svého vyvoleného, neudrží se a ranou pěstí mu zlomí nos…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pět polibků je 298 Kč

Výběr knih autora Rachael Anderson

Zobrazit všechny knihy autora Rachael Anderson
Výběr knih vydavatele BARONET NAKLADATELSTVÍ

Zobrazit všechny knihy vydavatele BARONET NAKLADATELSTVÍ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.