So What's Wrong with Getting Reborn as a Goblin?, Vol. 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

So What's Wrong with Getting Reborn as a Goblin?, Vol. 3 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
So What's Wrong with Getting Reborn as a Goblin?, Vol. 3 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
323 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
So What's Wrong with Getting Reborn as a Goblin?, Vol. 3

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy So What's Wrong with Getting Reborn as a Goblin?, Vol. 3 je 307 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Nazuna Miki, Carolina Hdz, Caleb Cook, Tsukasa Araki
Výběr knih vydavatele Little, Brown a Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown a Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.