Sobolev Spaces and Their Applications in

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Sobolev Spaces and Their Applications in aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
V úvodní části (Preliminaries) jsou uvedeny některé poznatky z matematické analýzy a funkcionální analýzy, které by měl čtenář znát, než přistoupí ke studiu samotné knihy. Část I má název Theory of Sobolev Spaces (Teorie Sobolevových prostorů). Je rozdělena do 20 kapitol a jsou v ní uvedeny…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Vutium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vutium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.