Sochař pohybu Zdeněk Němeček

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 894 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sochař pohybu Zdeněk Němeček koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
894 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sochař pohybu Zdeněk Němeček koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
755 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zdeněk Němeček patří nejen ve své generaci k ojedinělým osobnostem. Jeho vytrvalý zájem o tématiku sportu nemá téměř srovnání a počet jeho realizací také ne. Získával zakázky na sochařskou výzdobu sportovních stadionů po celém světě, ty byly často přestaveny před vrcholnými sportovními akcemi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sochař pohybu Zdeněk Němeček je 824 Kč

Výběr knih autorů Petr Volf , Magdalena Juříková

Zobrazit všechny knihy autora Petr Volf, Magdalena Juříková
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.