Soft skills v medicíně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Soft skills v medicíně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Soft skills v medicíně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soft skills v medicíně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soft skills v medicíně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soft skills v medicíně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soft skills v medicíně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
324 Kč
Není skladem

Krátký popis

V oblasti medicíny hraje odbornost klíčovou roli z pohledu zdravotníků. Jejich znalosti a zkušenosti nabyté během mnohaleté praxe jsou neocenitelné. Nicméně ve vnímání veřejnosti není odbornost jediným faktorem kvality poskytované péče. Pacienti, klienti a jejich rodiny hledají u lékařů…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Soft skills v medicíně je 329 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.