Somewhere Beyond the Sea

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Somewhere Beyond the Sea koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Somewhere Beyond the Sea koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Somewhere Beyond the Sea koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
628 Kč
Není skladem

Somewhere Beyond the Sea koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
393 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Somewhere Beyond the Sea koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Somewhere Beyond the Sea koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Somewhere Beyond the Sea koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Somewhere Beyond the Sea koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
725 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A #1 NEW YORK TIMES, #1 USA TODAY and #1 INDIE BESTSELLER!Hope is the thing with feathers. And hope is the thing with fire.Featuring gorgeous golden yellow sprayed edges! Somewhere Beyond the Sea is the hugely anticipated sequel to TJ Klune's The House in the Cerulean Sea, one of the best-loved…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Somewhere Beyond the Sea je 498 Kč

Výběr knih autora Klune TJ

Zobrazit všechny knihy autora Klune TJ
Výběr knih vydavatele Tor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.