In the Lives of Puppets: A No. 1 Sunday Times bestseller and ultimate cosy adventure

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

In the Lives of Puppets: A No. 1 Sunday Times bestseller and ultimate cosy adventure koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

In the Lives of Puppets: A No. 1 Sunday Times bestseller and ultimate cosy adventure koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

In the Lives of Puppets: A No. 1 Sunday Times bestseller and ultimate cosy adventure koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
In the Lives of Puppets: A No. 1 Sunday Times bestseller and ultimate cosy adventure koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

In the Lives of Puppets: A No. 1 Sunday Times bestseller and ultimate cosy adventure koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
From New York Times bestselling author TJ Klune, In the Lives of Puppets is a queer retelling of the Pinocchio tale, inviting you deep into the heart of a peculiar forest and on the extraordinary journey of a family assembled from spare parts.SPECIAL PAPERBACK FEATURE: This paperback edition…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy In the Lives of Puppets: A No. 1 Sunday Times bestseller and ultimate cosy adventure je 278 Kč

Výběr knih autora Klune TJ

Zobrazit všechny knihy autora Klune TJ
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.