Sonety, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sonety, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sonety, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sonety, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sonety, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sonety, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
213 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po česko-anglickém vydání (1997) vyšlo v roce 2009 všech 154 sonetů v překladu Martina Hilského poprvé samostatně. Svazek připomněl významné shakespearovské výročí: čtyři sta let, co Shakespearovy Sonety vyšly tiskem poprvé. Třetí vydání. V Poznámce překladatele Martin Hilský píše: V čem tedy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sonety, 3. vydání je 227 Kč

Výběr knih autora William Shakespeare

Zobrazit všechny knihy autora William Shakespeare
Výběr knih vydavatele ATLANTIS NAKLADATELSTVÍ

Zobrazit všechny knihy vydavatele ATLANTIS NAKLADATELSTVÍ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.