Sorry, vole, error

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sorry, vole, error koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sorry, vole, error koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další sbírka původních SF povídek českých autorů. Tentokrát zaměřená na humor a potažmo na pivo. Navazuje na úspěšné tématické povídkové antologie, které vyšly ve spolupráci s časopisem Ikarie v edici Ikaros.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sorry, vole, error je 213 Kč


Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.