South Sea Tales

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

South Sea Tales koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
159 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
South Sea Tales koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

South Sea Tales koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
South Sea Tales

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jack London

Zobrazit všechny knihy autora Jack London
Výběr knih vydavatele Mint Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mint Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.