Španělský testament

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 370 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Španělský testament koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Španělský testament koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Španělský testament koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Španělský testament koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
416 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Španělský testament koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
492 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Španělský testament koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Španělský testament koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
451 Kč
Není skladem

Krátký popis

Španělský testament popisuje autorovy zážitky z občanské války ve Španělsku a následného pobytu ve vězení. Koestler během občanské války podnikl tři cesty do Španělska, přičemž pracoval ve prospěch Kominterny i jako agent oficiální tiskové agentury loajalistické vlády a ke krytí využíval…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Španělský testament je 443 Kč

Výběr knih autora Arthur Koestler

Zobrazit všechny knihy autora Arthur Koestler
Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.