Speakout 2nd Edition Advanced+ Student´s Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 702 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Speakout 2nd Edition Advanced+ Student´s Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
702 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Speakout 2nd Edition Advanced+ Student´s Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
640 Kč
Není skladem

Speakout 2nd Edition Advanced+ Student´s Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
702 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Speakout's two new levels build on the existing course to bring you high-interest content at Intermediate Plus and Advanced Plus Speakout's balanced approach to topics and language development develops all skills systemically, building students confidence to communicate effectively

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Speakout 2nd Edition Advanced+ Student´s Book je 681 Kč

Výběr knih autorů Frances Eales , Steve Oakes

Zobrazit všechny knihy autora Frances Eales, Steve Oakes
Výběr knih vydavatele Pearson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pearson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.