Speakout - Starter - Workbook with Key

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 434 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Speakout - Starter - Workbook with Key koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
434 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Speakout - Starter - Workbook with Key koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
572 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Speakout - Starter - Workbook with Key koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
583 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Pearson.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Speakout - Starter - Workbook with Key je 529 Kč

Výběr knih autorů Frances Eales , Steve Oakes

Zobrazit všechny knihy autora Frances Eales, Steve Oakes
Výběr knih vydavatele PEARSON Education Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele PEARSON Education Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.