Spejbl a Hurvínek: Zlatá zebra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spejbl a Hurvínek: Zlatá zebra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Spejbl a Hurvínek: Zlatá zebra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Není skladem

Spejbl a Hurvínek: Zlatá zebra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pro děti 5-8 let a všechny starší, kteří si chtějí zavzpomínat na své dětství „Máš štěstí, ty i tvoji kamarádi, že vaším rozhlasovým učitelem bude jeden z nejlepších znalců všech předpisů na světě, a tedy i předpisů dopravních. Bude jím taťulda, Josef Spejbl. Pro případ, že by ti jeho výklad…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spejbl a Hurvínek: Zlatá zebra je 218 Kč

Výběr knih autorů František Nepil , Miloš Kirschner

Zobrazit všechny knihy autora František Nepil, Miloš Kirschner
Výběr knih vydavatele Radioservis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Radioservis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.