Jak Hurvinek S Manickou Prestaveli Pernikovou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak Hurvinek S Manickou Prestaveli Pernikovou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hurvínek s Máničkou nedokázali pochopit, jak dospělý pan Spejbl může věřit pohádkám, jako například věřit na ježibabu z pohádky O perníkové chaloupce. A tak povedené děti celou pohádku změnily a vytvořily z ní obyčejný příběh s mírumilovnou babičkou. Hrají: Miloš Kirschner a Helena Štáchová

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak Hurvinek S Manickou Prestaveli Pernikovou je 94 Kč

Výběr knih autora Miloš Kirschner

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Kirschner
Výběr knih vydavatele Akordshop

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akordshop
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.