Spider-Man: Ben Reilly Omnibus Vol. 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 3 167 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spider-Man: Ben Reilly Omnibus Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
3 167 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Spider-Man: Ben Reilly Omnibus Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
4 076 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spider-Man: Ben Reilly Omnibus Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 543 Kč
Není skladem

Krátký popis
The story of Ben Reilly, who replaced Peter Parker as Spider-Man in the 90s, reaches its unbelievable climax! As Ben Reilly settles into his new role as Spider-Man, Peter Parker adapts to a life without powers. Ben takes on a rogues' gallery of classic foes as Peter and MJ prepare for…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spider-Man: Ben Reilly Omnibus Vol. 2 je 3 262 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Dan Jurgens, Tom Defalco, Todd Dezago, Howard Mackie
Výběr knih vydavatele Marvel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Marvel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.