Špiónka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Špiónka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mýtus o osudovej žene, exotickej tanečnici, dôverníčke bohatých a mocných mužov svojich čias, ktorá sa do dejín zapísala ako Mata Hari. Silný príbeh o fascinujúcom a tajomnom živote jednej z najžiadanejších žien histórie z pera uznávaného spisovateľa Paula Coelha, ktorý vzrušujúco rozpráva…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Špiónka je 214 Kč

Výběr knih autora Paulo Coelho

Zobrazit všechny knihy autora Paulo Coelho
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.