U řeky Piedra jsem usedla a plakala

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 163 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

U řeky Piedra jsem usedla a plakala koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

U řeky Piedra jsem usedla a plakala koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

U řeky Piedra jsem usedla a plakala koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
U řeky Piedra jsem usedla a plakala koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Není skladem

U řeky Piedra jsem usedla a plakala koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
163 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

U řeky Piedra jsem usedla a plakala koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
162 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: U řeky Piedra jsem usedla a plakala - Coelho Paulo. Další z románů známého brazilského autora, publikovaný v Brazílii v roce 1994, vypráví příběh, v němž se prolínají fiktivní postavy – irská představitelka kultu „wicca“, novodobé severoamerické „valkýry“, mladá španělská dvojice.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy U řeky Piedra jsem usedla a plakala je 170 Kč

Výběr knih autora Paulo Coelho

Zobrazit všechny knihy autora Paulo Coelho
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.