Splatoon, Vol. 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Splatoon, Vol. 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Splatoon, Vol. 3 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Splatoon, Vol. 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Není skladem

Krátký popis

The Turf Wars have started in Inkopolis, and the team that inks the most ground will be crowned the winner! Based on the hit Nintendo games! Ink still fresh from their victories against the S4, Team Blue's Inklings find themselves in even more trouble! Goggles and Rider must stop an evil…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Splatoon, Vol. 3 je 217 Kč

Výběr knih autora Hinodeya Sankichi

Zobrazit všechny knihy autora Hinodeya Sankichi
Výběr knih vydavatele Viz Media, Subs. of Shogakukan Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Viz Media, Subs. of Shogakukan Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.