Splatoon, Vol. 4

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Splatoon, Vol. 4 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Splatoon, Vol. 4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Není skladem

Krátký popis

The Turf Wars have started in Inkopolis, and the team that inks the most ground will be crowned the winner! Based on the hit Nintendo games! The preliminary rounds have come to a close! As the Inklings gear up for the main round of the Square King Cup, they must prepare for all kinds of…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Splatoon, Vol. 4 je 254 Kč

Výběr knih autora Hinodeya Sankichi

Zobrazit všechny knihy autora Hinodeya Sankichi
Výběr knih vydavatele Viz Media, Subs. of Shogakukan Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Viz Media, Subs. of Shogakukan Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.