Spravedliví! - Jak Poláci zachraňovali Židy před holokaustem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 326 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spravedliví! - Jak Poláci zachraňovali Židy před holokaustem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spravedliví! - Jak Poláci zachraňovali Židy před holokaustem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
398 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spravedliví! - Jak Poláci zachraňovali Židy před holokaustem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spravedliví! - Jak Poláci zachraňovali Židy před holokaustem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Není skladem

Spravedliví! - Jak Poláci zachraňovali Židy před holokaustem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
365 Kč
Není skladem

Krátký popis
V zemích západní Evropy, okupovaných za druhé světové války nacisty, hrozila za pomoc pronásledovaným Židům konfiskace majetku, uvěznění, v nejhorším případě deportace do koncentračního tábora. Když někdo ukrýval Židy nebo jim pomáhal v okupovaném Polsku, byl za to bez soudu zastřelen i s celou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spravedliví! - Jak Poláci zachraňovali Židy před holokaustem je 366 Kč

Výběr knih vydavatele PANT občanské sdružení

Zobrazit všechny knihy vydavatele PANT občanské sdružení
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.