Temné stezky světlých zítřků. Malý slabikář fenoménů komunismu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Temné stezky světlých zítřků. Malý slabikář fenoménů komunismu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temné stezky světlých zítřků. Malý slabikář fenoménů komunismu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temné stezky světlých zítřků. Malý slabikář fenoménů komunismu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temné stezky světlých zítřků. Malý slabikář fenoménů komunismu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Temné stezky světlých zítřků. Malý slabikář fenoménů komunismu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Temné stezky světlých zítřků. Malý slabikář fenoménů komunismu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jednotlivé kapitoly této knihy vznikly z pořadů jejich autorů, které v letech 2009–2013 vysílal Český rozhlas.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Temné stezky světlých zítřků. Malý slabikář fenoménů komunismu je 250 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Josef Mlejnek jr., Petruška Šustrová
Výběr knih vydavatele PANT občanské sdružení

Zobrazit všechny knihy vydavatele PANT občanské sdružení
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.