Srdcem k srdci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 135 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Srdcem k srdci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Srdcem k srdci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Srdcem k srdci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nová kniha známého francouzského kněze a vychovatele delikventní mládeže ukazuje, že veškerý aktivismus a pomoc ostatním by byly mnohem těžší, ba nezvladatelné, pokud by za nimi nebyl intenzivní život modlitby. Gilbert ukazuje, jak se modlí, jak modlitbu chápe a zve k této mimořádné zkušenosti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Srdcem k srdci je 145 Kč

Výběr knih autora Guy Gilbert

Zobrazit všechny knihy autora Guy Gilbert
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.