Víra: Jak ji najít, žít a zachovat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 134 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Víra: Jak ji najít, žít a zachovat koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víra: Jak ji najít, žít a zachovat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víra: Jak ji najít, žít a zachovat koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víra: Jak ji najít, žít a zachovat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Víra: Jak ji najít, žít a zachovat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víra: Jak ji najít, žít a zachovat koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
135 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další z řady Gilbertových knížek malých rozměry, ale velkých obsahem. V krátkých kapitolkách píše velmi intenzivně o svém pohledu na to, co je skutečně víra. Mluví o okouzlení světem jako prvním kroku kontemplace, o každodenní svatosti, o lásce jako základním vyjádření víry. Otevřeně ale mluví…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Víra: Jak ji najít, žít a zachovat je 142 Kč

Výběr knih autora Guy Gilbert

Zobrazit všechny knihy autora Guy Gilbert
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.