Srdcové záležitosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Srdcové záležitosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Srdcové záležitosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po úspešnej knihe Taktne o tráviacom trakte je tu ďalšia publikácia, ktorá ponúka vedecké poznatky príťažlivou formou. Jej autorom je mladý študent medicíny a venuje sa v nej svojej srdcovke – srdcu. Kniha vás oboznámi s najdôležitejším orgánom v našom tele tým najzábavnejším spôsobom! Dozviete…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Srdcové záležitosti je 318 Kč

Výběr knih autora von Borstel Johannes Hinrich

Zobrazit všechny knihy autora von Borstel Johannes Hinrich
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.