Stanoviště 2: Záchrana

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stanoviště 2: Záchrana koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stanoviště 2: Záchrana koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Stanoviště 2: Záchrana koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stanoviště 2: Záchrana koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stanoviště 2: Záchrana koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stanoviště 2: Záchrana koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stanoviště 2: Záchrana koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
V Moskvě probíhá slavnostní přehlídka kozáckého vojska. Nový car osobně vybírá nejstatečnější muže, aby je poslal na temná území, která kdysi bývala součástí velkého Ruska, dokud je neovládla vzpoura a všechny bývalé ruské země nepodlehly tajuplné smrtelné klatbě. Průzkumná četa má zjistit, co…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stanoviště 2: Záchrana je 339 Kč

Výběr knih autora Dmitry Glukhovsky

Zobrazit všechny knihy autora Dmitry Glukhovsky
Výběr knih vydavatele LASER

Zobrazit všechny knihy vydavatele LASER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.