Metro 2034 (audiokniha)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 296 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Metro 2034 (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Metro 2034 (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Není skladem

Metro 2034 (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Není skladem

Krátký popis
Volné pokračování kultovního apokalyptického bestselleru METRO 2033. Píše se rok 2034. Jaderná válka před mnoha lety zpustošila převážnou část světa a lidé přežili jen v rozlehlých sítích metra ve velkoměstech, kde vytvořili zvláštní civilizaci. Její existence je však ohrožena. Obyvatelé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Metro 2034 (audiokniha) je 305 Kč

Výběr knih autora Dmitry Glukhovsky

Zobrazit všechny knihy autora Dmitry Glukhovsky
Výběr knih vydavatele OneHotBook

Zobrazit všechny knihy vydavatele OneHotBook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.