Star Trek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 235 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Star Trek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Není skladem

Star Trek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vyjde jako druhá kniha z řady Původní Star Trek. Jeden vyrůstal na kukuřičných polích v Iowě, pral se za svou nezávislost, chtěl uniknout životu, který mu chystal jenom lhostejnost, marnost a zapomnění. Druhý vyrůstal mezi rozeklanými skalami drsné vulkanské pouště, pral se, aby ho přijali,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Star Trek je 234 Kč

Výběr knih autora Alan Dean Foster

Zobrazit všechny knihy autora Alan Dean Foster
Výběr knih vydavatele Laser books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Laser books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.