Star Trek: Picard – Nejposlednější z nadějí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 256 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Star Trek: Picard – Nejposlednější z nadějí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Picard – Nejposlednější z nadějí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Picard – Nejposlednější z nadějí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Picard – Nejposlednější z nadějí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Picard – Nejposlednější z nadějí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Admirál Picard musí opustit Enterprise i své kolegy a postavit se nejtěžší výzvě v dosavadní kariéře. Masivní hvězda v Romulanském impériu hrozí zhroucením a přeměnou v supernovu. Šoková vlna od takového jevu může být nevyzpytatelná a Romulané ani Federace na ní nechtějí čekat. Je rozhodnuto –…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Star Trek: Picard – Nejposlednější z nadějí je 309 Kč

Výběr knih autora Una McCormack

Zobrazit všechny knihy autora Una McCormack
Výběr knih vydavatele Laser books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Laser books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.