Star Wars: From a Certain Point of View

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Star Wars: From a Certain Point of View koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Star Wars: From a Certain Point of View - kolektiv autorů. Forty years. Forty stories. On May 25, 1977, the world was introduced to Han, Luke, Leia, a pair of droids, a Wookiee, an old wizard, a villain in black, and a galaxy full of possibilities. Forty years on, Star Wars remains…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora various authors

Zobrazit všechny knihy autora various authors
Výběr knih vydavatele Arrow Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arrow Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.