Pocket Book of Romantic Poetry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pocket Book of Romantic Poetry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pocket Book of Romantic Poetry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Pocket Book of Romantic Poetry - Various. This compact compendium contains the best work by the nineteenth-century British Romantic poets including William Blake, William Wordsworth, Samuel Taylor Coleridge, Lord Byron, Percy Bysshe Shelley, and John Keats. It includes some of the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pocket Book of Romantic Poetry je 323 Kč

Výběr knih autora various authors

Zobrazit všechny knihy autora various authors
Výběr knih vydavatele Barnes & Noble Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Barnes & Noble Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.