Starokladrubští koně v ČR

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Starokladrubští koně v ČR koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
271 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace nabízí odborné i laické veřejnosti bližší pohled na chov starokladrubského koně, který je jediným původním českým plemenem koní. V knize je vyzdvižena důležitost privátních chovatelů starokladrubských koní pro uchování a rozvoj chovu tohoto plemene. Většina těchto chovatelů působí na…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ing. Dalibor Gregor

Zobrazit všechny knihy autora Ing. Dalibor Gregor
Výběr knih vydavatele FOTOGREGOR

Zobrazit všechny knihy vydavatele FOTOGREGOR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.