Státní pomoc, nebo dobývání renty?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Státní pomoc, nebo dobývání renty? aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Vzhledem k tomu, že dobývání renty je u nás stále ještě lukrativní činností, umožní kniha všem, kteří ji využívají i těm, kteří jsou proti, získat mnoho potřebných informací pro svou další činnost. Kniha je určena nejen těm, kteří o pobídkách rozhodují, ale i těm, kteří se na jejich realizaci…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Eva Klvačová , team of authors

Zobrazit všechny knihy autora Eva Klvačová, team of authors
Výběr knih vydavatele Professional Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Professional Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.