Stay With Me

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 234 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stay With Me koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stay With Me koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stay With Me koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
SHORTLISTED FOR THE 2017 BAILEYS WOMEN'S PRIZE FOR FICTION SHORTLISTED FOR THE 2018 WELLCOME BOOK PRIZE LONGLISTED FOR THE 2018 INTERNATIONAL DYLAN THOMAS PRIZE Yejide is hoping for a miracle, for a child. It is all her husband wants, all her mother-in-law wants, and she has tried everything.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stay With Me je 293 Kč

Výběr knih autora Ayobami Adebayo

Zobrazit všechny knihy autora Ayobami Adebayo
Výběr knih vydavatele Canongate Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Canongate Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.