Štefánik a jeho Giuliana objektívom archívov Talianska a Vatikánu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Štefánik a jeho Giuliana objektívom archívov Talianska a Vatikánu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
322 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Štefánik a jeho Giuliana objektívom archívov Talianska a Vatikánu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

Krátký popis
Originálne nové podanie notoricky známej osobnosti, Štefánikov skutočný príbeh vďaka autorovým objavom v talianskych, vatikánskych a ďalších archívoch, s vyvracaním šablón a mýtov. Príbehbrilantného vedca, pilota, tvorcu kľúčovej stratégie pre vznik ČSR. Prelína sa s autentickým príbehom jeho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Štefánik a jeho Giuliana objektívom archívov Talianska a Vatikánu je 325 Kč

Výběr knih autora Miroslav Musil

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Musil
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.