Neuveriteľné dobrodružstvá grófa Beňovského

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Neuveriteľné dobrodružstvá grófa Beňovského koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Neuveriteľné dobrodružstvá grófa Beňovského koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neuveriteľné dobrodružstvá grófa Beňovského koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Neuveriteľné dobrodružstvá grófa Beňovského koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neuveriteľné dobrodružstvá grófa Beňovského koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neuveriteľné dobrodružstvá grófa Beňovského koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Milí mladí čitatelia, táto kniha vám rečou komiksových obrázkov a stručným sprievodným textom rozpovie úchvatné dobrodružstvá slovenského šľachtica Mórica Beňovského. Objavoval svet na štyroch svetadieloch a troch oceánoch, prepojil Japonsko a Taiwan s Európou, bojoval za slobodu národov v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Neuveriteľné dobrodružstvá grófa Beňovského je 291 Kč

Výběr knih autorů Miroslav Musil , Martin Kellenberger

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Musil, Martin Kellenberger
Výběr knih vydavatele Matica slovenská

Zobrazit všechny knihy vydavatele Matica slovenská
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.