Štěstí má barvu levandule

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 343 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Štěstí má barvu levandule koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí má barvu levandule koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí má barvu levandule koupíte na Grada
Grada
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Štěstí má barvu levandule koupíte na Grada
Grada
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí má barvu levandule koupíte na Grada
Grada
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí má barvu levandule koupíte na Grada
Grada
365 Kč
Není skladem

Štěstí má barvu levandule koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí má barvu levandule koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí má barvu levandule koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
365 Kč
Není skladem

Krátký popis
Babička vypadla z okna! Taková zpráva by Penelope, které všichni říkají Pepe, převrátila život naruby, i kdyby už nebyl v troskách. V práci dostala výpověď a od přítele kopačky po telefonu. A tak je vlastně ráda, že se musí postarat o babičku místo toho, aby řešila svůj vlastní život. Hned…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Štěstí má barvu levandule je 365 Kč

Výběr knih autora Pauline Mai

Zobrazit všechny knihy autora Pauline Mai
Výběr knih vydavatele Cosmopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cosmopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.