Štěstí voní jako chleba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 383 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Štěstí voní jako chleba koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí voní jako chleba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí voní jako chleba koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Štěstí voní jako chleba koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí voní jako chleba koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí voní jako chleba koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Není skladem

Štěstí voní jako chleba koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
429 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí voní jako chleba koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
431 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí voní jako chleba koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
407 Kč
Není skladem

Krátký popis
Potřebuje láska dovolenou? Podle Mily ano. Celé týdny byla zamilovaná do Thea a on v ní vzbuzoval naděje. Pak ale zjistila, že je zasnoubený! Když ještě ke všemu zavřeli hotel, ve kterém pracovala, rozhodla se zmizet. Nabídka hlídat dům ve Skotsku přišla právě včas, a tak se Mila ocitla úplně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Štěstí voní jako chleba je 408 Kč

Výběr knih autora Pauline Mai

Zobrazit všechny knihy autora Pauline Mai
Výběr knih vydavatele Cosmopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cosmopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.