Level 3: Steve Jobs and the Story of Apple+CD (Secondary ELT Readers)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Level 3: Steve Jobs and the Story of Apple+CD (Secondary ELT Readers) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Level 3: Steve Jobs and the Story of Apple+CD (Secondary ELT Readers) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Extensive reading improves fluency and there is a real need in the ELT classroom for motivating graded material that will encourage students to read. In 1976, Steve Jobs and his friend Steve Wozniak started a computer company called Apple in a garage in California. Today, hundreds of millions…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Level 3: Steve Jobs and the Story of Apple+CD (Secondary ELT Readers) je 278 Kč

Výběr knih autora Fiona Beddall

Zobrazit všechny knihy autora Fiona Beddall
Výběr knih vydavatele Scholastic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.