Stín katedrály - Božská krimikomedie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 185 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stín katedrály - Božská krimikomedie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stín katedrály - Božská krimikomedie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stín katedrály - Božská krimikomedie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stín katedrály - Božská krimikomedie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stín katedrály - Božská krimikomedie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Není skladem

Stín katedrály - Božská krimikomedie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
187 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pátý román spisovatele oceněného cenou Magnesia Litera. "Vstupujeme-li do katedrály, vstupujeme do jiné reality – platí zde vyšší zákony a také nároky na naši morálku jsou vyšší. Málokdo dnes cítí v kostele posvátnou bázeň. Ale pod klenbou katedrály i nevěřící smekají čapku a ztišují hlas v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stín katedrály - Božská krimikomedie je 201 Kč

Výběr knih autora Miloš Urban

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Urban
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.