Sto a jedna věc co dělat, když wifi nefunguje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sto a jedna věc co dělat, když wifi nefunguje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nefungující wifi? Strašlivá představa! Co budeme dělat bez připojení? Možná zbývá jen plakat a plakat... Nepanikařte, s touto knížkou to zvládnete. Vtipná, ilustrovaná a plně analogová příručka vás zabaví, dokud se k vám signál zas nevrátí. Co třeba postavit si bunkr z krabic, komunikovat s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sto a jedna věc co dělat, když wifi nefunguje je 184 Kč

Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.